GRA ZRĘCZNOŚCIOWA Z CZASÓW I WOJNY ŚWIATOWEJ
Dzięki życzliwości przedstawicieli stowarzyszenia „Odkrywcy”, którzy udostępnili wykonaną przez siebie grę uczestnikom wtorkowych zajęć „planszówkowych” w czytelni, mogliśmy sprawdzić, jak poradzimy sobie z zabawą wymagającą zręczności, koordynacji ruchów i skupienia. Naszym zadaniem było, pociągając za sznurki, doprowadzić pruskiego żołnierza z kulą armatnią do wylotu działa. Zadanie z pozoru proste. Czy aby na pewno?!
Wystarczył jeden gwałtowniejszy ruch, czy niewielka dekoncentracja, by kula wylądowała w jednym z wielu bocznych otworów. Zabawa była przednia! O ile poziom I (najłatwiejszy) przeszliśmy wszyscy, o tyle pokonanie II ( nie wspominając o III) nie udało się nikomu z nas.
Po raz kolejny przekonaliśmy się, że bez Internetu i telefonu można naprawdę dobrze się bawić.
Dziękujemy przedstawicielom stowarzyszenia „Odkrywcy” za dostarczenie tylu wrażeń.
Organizatorzy: Małgorzata Górska, Joanna Tumanik


