W związku ze zgłaszanymi przez rodziców trudnościami z dostępem do aplikacji mobilnej Dzienniczek VULCAN oraz pojawiającymi się w przesterzeni publicznej informacjami
o wprowadzeniu odpłatnej wersji aplikacji mobilnej eduVULCAN przesyłamy poniższe informacje.
W najbliższym czasie planowane jest wdrożenie zmian w Dzienniku VULCAN w części szkół, w całym kraju. Wspomniane zmiany nie dotyczą jednak szkół prowadzonych przez Gminę Miasto Koszalin. Działanie zarówno Dziennika VULCAN/UONET+, jak i aplikacji Dzienniczek VULCAN (dotychczasowej) pozostaje bez zmian.
W związku z pojawiającymi się pytaniami ze strony Uczniów lub ich Rodziców/Opiekunów, przekazujemy link do strony przygotowanej przez firmę VULCAN, zawierającej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
LINK: Najczęściej zadawane pytania – zmiany w Dzienniku VULCAN
Na podanej stronie znajdą Państwo również dane kontaktowe Zespołu VULCAN, który chętnie udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania.
Ponadto wyjaśniamy, że obecnie już nie występują trudności techniczne z poprawnym działaniem Dzienniczka VULCAN na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Awaria nie miała nic wspólnego ze zmianami wprowadzanymi przez VULCAN w zakresie odpłatności za korzystanie z nowszej wersji aplikacji.